pondělí 15. prosince 2014

Poslední korektura...

... a pořád je co opravovat. Text jsem předal nakladatelství na konci srpna. Tam četlo knihu několik lidí, nejméně korektor a redaktor, pak ještě já a kolečko se zopakovalo. Když mi minulý týden přišel text k poslední opravě, tak jsem si myslel, že už je úplně dokonalá. A také že ano! Až se doplní těch 30 připomínek, co jsem k textu měl, určitě bude:

  • Obrázky, všude mám milimetry, ale v některých jsou kóty v centimetrech, to mě tak žralo, že jsem to nechal předělat, aby byly stejné.
  • Dvojitá  špaletová okna. Do dneška jsem si myslel, že ta okna, co mají viditelnou omítnutou špaletu jsou právě kvůli ní špaletová a ono je to naopak.
  • Změněné předpisy, jen za podzim v průběhu korektur se změnily předpisy, takže zapracovat.
  • Drobné opravy textu, slovosled a tak...
Nechci ani vidět, co by se objevilo, kdybych tu knihu přečetl ještě jednou. Jaké máte zkušenosti s dokončováním vy?

1 komentář: