čtvrtek 26. září 2013

Testeři

Vizi mám jasnou, ale potřebuji i názory čtenářů, nejlépe tak abych mohl ladit knihu v průběhu. Rozhodl jsem se tedy vytvořit skupinu dobrovolných testerů, kteří mi budou dávat zpětnou vazbu, zda neulítávám někam mimo původní myšlenky. K tomu jsem připravil formulář na google dokumentech a rozeslal po sociálních sítích nabídku, ať se hlásí zájemci o testování. Jejich úvodní úkol byl jednoduchý, odpovědět na otázku Co byste čekali od knihy s tímto názvem? Tedy 100 tipů pro rekonstrukci domu.

Velké díky Patricku  Zandlovi, který přeposlal moji zprávu na twitteru dál a přes jeden retweet se mi přihlásila bezmála polovina zájemců. Ve výsledku se do testování zapojilo bezmála 40 betatesterů a většina z nich si vyložila název knihy tak, jak jsem ho zamýšlel. Hurá!

Mezi testery jsou hlavně lidé, kteří se chystají dům rekonstruovat a k tomu několik stavařů. Dokonce to není ani úplně chlapská sešlost, do testování se zapojila i něžnější lidstva.
Tak vidí budoucí knihu jeden z testerů:

"Užitečné rady pro rekonstrukci, které bych nerad zjistil od přátel, nebo všech, co ten barák navštíví, až už bude hotovo :)
Takové to, a proč jsi nepoužil tenhle typ zateplení? Z toho krbu jsi měl mít teplo rozvedené vzduchovým tunelem po celém baráku. Ty nemáš ve sprše topeni v podlaze? Atd. Takže knížka by mi mela pomoci se vyvarovat nějakých nesmyslných řešení, způsobených mou neznalostí."


Testerům postupně posílám hotové části knihy ke zpřipomínkování. Komentáře které dostávám knihu hodně pozvedly , pomáhají mi držet směr a upozorňují mě na to, co mě třeba přijde nedůležité, ale čtenářům může chybět.

Z původně přihlášených se aktivně zapojuje přibližně polovina a všem jim patří velký dík, pomáhají dělat knížku lepší!

Žádné komentáře:

Okomentovat