pondělí 14. října 2013

Na vlně nahoru a s krizí dolů

Prvních asi 50 stran psaní knihy jsem jel na vlně nadšení a využíval toho, psalo se úplně samo. Pak přišla krize, kdy jsem nedokázal dva týdny soubory s knihou vůbec otevřít. To bylo někdy v srpnu. Dokonce jsem si naordinoval i dovolenou abych se od práce a psaní trochu odreagoval.
Nakonec se ukázalo, že nejlepší je pravidelnost. Každý den s knihou o maličko pohnout. Takže každý den v půl osmé sednu k počítači, začnu psát nebo kontrolovat a to mi vydrží až přibližně do desíti, pak se teprve dám do běžné práce. Je to docela hodně času 2,5 h denně. Druhá krize přišla teď. Po návratu z Dánska se na mě nahrnulo tolik práce, že jsem se na knihu podíval až po dvou týdnech od příjezdu teď o víkendu. Podaří se mi opět vrátit k pravidelnému psacímu rytmu? To ukáží následující týdny.
Máte nápad na nějaký jiný způsob, jak získat pár hodin denně čisté hlavy na psaní knihy? Podělte se o něj. Mně se nejvíc osvědčilo psát ráno, dokud nemyslím na ostatní projekty.

1 komentář:

  1. Spousta lidí doporučuje psát hned ráno. Udělat ten největší úkol dne co nejdříve. Vidím to sám na sobě, že pak je ten den úplně jiný a hlavně tě netlačí to, že ještě někde musíš najít čas na psaní knihy.

    OdpovědětVymazat